میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری جزو پرطرفدارترین محصولات برند ناصر پلاستیک به حساب می‌آید. این نوع از میز و صندلی‌ به دلیل طراحی و ساخت منحصر به فرد از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. محبوبیت میز و صندلی پلاستیکی حصیری به حدی میان مردم افزایش پیدا کرده است که برای دکوراسیون اکثر ویلاها و باغ‌ها از این مدل میز و صندلی‌ استفاده می‌شود. میز و صندلی پلاستیکی حصیری به خاطر نوع طراحی خاص و زیبا، جلوه‌ی زیبایی به خانه یا ویلا یا باغ شما می‌دهد. برای آشنایی با انواع میز و صندلی پلاستیکی حصیری با ما همراه باشید. 

نمایش 9 24 36
میز و صندلی پلاستیکی حصیری

ویژگی‌های میز و صندلی پلاستیکی حصیری

امروزه محبوبیت میز و صندلی پلاستیکی حصیری بسیار زیاد شده است. دلیل استقبال زیاد از این میزها و صندلی‌ها به دلایل مختلفی همچون تنوع در رنگ‌بندی، طراحی شیک و خاص و کاربرد گوناگون آن‌ها می‌باشد. میز و صندلی پلاستیکی حصیری برند ناصر پلاستیک در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها موجود است. شما دوستان عزیز می‌توانید برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

رنگ بندی :

متنوع ( پر فروش ترین رنگ ها : کرم، قهوه ای، نوک مدادی و طوسی روشن)

طراحی :

زیبا و شکیل

کاربرد :

مناسب برای استفاده در باغ، ویلا، آشپزخانه منزل، رستوران، روف گاردن و ...

ویژگی ها :

طراحی زیبا و شیک، قابلیت شستشو، کیفیت رنگ، مقاومت در برابر رطوبت، پوسیدگی و ...

تحویل :

فوری

فروش :

به صورت تک و عمده

تولیدی میز و صندلی پلاستیکی در تهران کجاست
میز و صندلی پلاستیکی حصیری ناصر
تولیدی میز و صندلی پلاستیکی در تهران ناصر پلاستیک
انواع میز و صندلی پلاستیکی حصیری

فروش میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری یکی از پر طرفدارترین محصولات ناصر پلاستیک است. این نوع میز و صندلی دارای مدل های متنوعی می باشد. ظاهر زیبا و جذاب میز و صندلی پلاستیکی حصیری موجب شده است تا افراد زیادی برای دکوراسیون باغ و ویلای خود از آنها استفاده کنند.

میز و صندلی پلاستیکی حصیری ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک یکی از معروف ترین برندهای ایرانی در حوزه ی ساخت محصولات متنوع پلاستیکی می باشد. این شرکت به عنوان پیشرو در صنعت پلاستیک سازی ایران شناخته می شود. محصولات متنوع ناصر پلاستیک شامل انواع محصولات خانگی، میز و صندلی، چهار پایه، ظروف و فایل های پلاستیکی می باشند که در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شوند. معروف ترین محصول ناصر پلاستیک، میز و صندلی پلاستیکی حصیری آن است که در باغ ها و رستوران های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری در انواع مختلفی تولید می شود.

صندلی پلاستیکی حصیری ناصر پلاستیک

صندلی پلاستیکی حصیری در مدل های دسته دار و بدون دسته پایه فلزی و صندلی حصیری دسته دار و بدون دسته تمام پلاستیک تولید می شود.

صندلی های دسته دار و بدون دسته با پایه فلزی

ظاهر زیبا و شیک این صندلی ها باعث شده است تا محبوبیت بالایی داشته باشند. در ساخت صندلی های پلاستیکی حصیری با پایه فلزی از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند. بافت حصیری آنها استحکام زیادی دارد. پایه های این صندلی ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت شستشو و رنگ بندی متنوع آن اشاره کرد.

صندلی دسته دار و بدون دسته تمام پلاستیک

صندلی های تمام پلاستیک در دو مدل دسته دار و بدون دسته ساخته می شوند. جنس پایه های آنها از پلاستیک فشرده و ضد لغزش با بافت حصیری جدا نشدنی است. طراحی زیبای این صندلی ها باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرند. از صندلی های تمام پلاستیک حصیری در رستوران، ویلا، باغ، آشپزخانه منزل و ... استفاده می کنند.

کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری در ویلا، فضای باغ و باغچه، رستوران، بالکن، تراس، حیاط، کنار استخر، روف گاردن، کافی شاپ، آشپزخانه یا اطراف میز ناهار خوری و ... کاربرد دارند.

مزایای استفاده از میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می شود. کیفیت ساخت بالا فقط یکی از مزایای میز و صندلی پلاستیکی حصیری است. از دیگر مزایای آن می توان به وزن سبک، جنس خوب، قیمت مناسب، نظافت راحت، طراحی شیک، مقاومت بالا و ... اشاره کرد.

مزایای استفاده از میز و صندلی پلاستیکی حصیری
1.

وزن کم

میز و صندلی پلاستیکی حصیری وزن زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

2.

نظافت راحت

طراحی این محصول به گونه ای است که لکه ها و کثیفی های آن به راحتی پاک می شوند. برای از بین بردن این موارد نیازی به استفاده از مواد شیمیایی قوی نیست.

3.

کیفیت بالا و طراحی شیک

میز و صندلی های پلاستیکی حصیری با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند. طراحی زیبا و شیک این محصول در کنار تنوع رنگ آن توانسته نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

4.

مقاومت و استحکام بالا

پایه های فلزی و تمام پلاستیک میز و صندلی های حصیری علاوه بر جذابیت بالا موجب افزایش مقاومت و استحکام این محصول شده اند.

نکات اساسی قبل از خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری

همیشه خرید وسایل نو و جدید برای خانه از لذت بالایی برخوردار است. خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما شما باید به هنگام خرید به یک سری نکات مهم توجه کنید. کسب اطلاعات و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه‌ای، به یک خرید مناسب و به صرفه برای شما کمک خواهد کرد.
در ادامه به شما اساسی‌ترین نکات به هنگام خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری را معرفی خواهیم کرد.

نکات اساسی قبل از خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری

• خرید میز و صندلی حصیری پلاستیکی یا طبیعی؟ کدام بهتر است؟

میز و صندلی حصیری در دو نوع پلاستیکی و حصیری تولید و به بازار عرضه می‌شود. میز و صندلی حصیری پلاستیکی برند ناصر پلاستیک از جنس پلیمیر ساخته شده است. این میز و صندلی‌ها نسبت به میز و صندلی حصیری از مقاومت بالاتر و قیمت پایین‌تر برخوردار می‌باشد.
شایان به ذکر است میز و صندلی پلاستیکی حصیری حتی در برابر شرایط بد آب و هوایی نیز مقاوم می‌باشد. در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید از این نوع میز و صندلی‌ها در آب و هوای بارانی، شرجی، برفی و... استفاده کنید.

• میزان تحمل وزن میز و صندلی پلاستیکی حصیری

توصیه می‌شود قبل از خرید به میزان تحمل وزن و بار میز و صندلی پلاستیکی حصیری دقت کافی را داشته باشید. لازم به ذکر است شما اگر گران‌ترین محصول بازار را نیز خریداری نمایید در صورت استفاده غیرصحیح، میز و صندلی پلاستیکی حصیری شما آسیب خواهد دید.
احتمالاً به هنگام شنیدن نام میز و صندلی پلاستیکی حصیری احساس می‌کنید این میز و صندلی از مقاومت پایینی برخوردار است؛ اما در واقعیت به این شکل نیست. در تولید و طراحی میز و صندلی پلاستیکی حصیری از بهترین پلمیر فشرده شده استفاده می‌شود. استفاده از این پلمیر سبب بالا رفتن میزان مقاومت این میزها و صندلی‌ها خواهد شد.

• ایرانی یا خارجی؟ کدام میز و صندلی پلاستیکی حصیری بهتر است؟

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که میز و صندلی پلاستیکی حصیری خارجی بسیار مرغوب‌تر از محصولات ایرانی است. اما باید بگوییم در واقعیت به این شکل نیست. در حال حاضر به دلیل نوسان زیاد قیمت دلار خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری به صرفه محسوب نمی‌شود.
اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا برند خوب و باکیفیت ایرانی وجود دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله برند ناصر پلاستیک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میز و صندلی پلاستیکی حصیری در ایران فعالیت می‌کند.
محصولات برند ناصر پلاستیک بسیار ارزان‌تر و باکیفیت‌تر نسبت به محصولات خارجی است. شما می‌توانید برای خرید هر کدام از محصولات این برند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

• کیفیت رنگ در میز و صندلی پلاستیکی حصیری

یکی از موارد مهمی که به زیبایی میز و صندلی پلاستیکی حصیری بسیار کمک می‌کند، کیفیت رنگ آن است. توجه داشته باشید هر چه کیفیت مواد اولیه این میزها و صندلی ها بالاتر باشد در نتیجه رنگ آنها نیز بهتر و جذاب‌تر خواهد بود.
متاسفانه بسیاری از فروشندگان برای کاهش هزینه‌ها ممکن است از مواد اولیه نامرغوب به هنگام تولید این میزها و صندلی‌ها استفاده کنند. توصیه می‌شود میز و صندلی پلاستیکی حصیری خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خریداری نمایید.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری به دلیل طراحی تمام بافت نسبت به میز و صندلی پلاستیکی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این نوع میز و صندلی برای استفاده در مکان‌های مختلفی همچون باغ، تراس، رستوران، کافی‌شاپ و.... بسیار مناسب هستند. قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر به این موارد اشاره خواهیم کرد.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری

• جنس

میز و صندلی پلاستیکی حصیری از پلاستیک مرغوب و چوب روسی تشکیل شده است. در واقع میزان استفاده از مواد اولیه خوب در قیمت این نوع میز و صندلی بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

• ابعاد

میز و صندلی برند ناصر پلاستیک در ابعاد مختلف تولید شده است. قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری این برند با توجه به سایز و ابعاد آن متفاوت می‌باشد.

• طراحی

هر کدام از میز و صندلی پلاستیکی حصیری ممکن است با شکل و شمایل متفاوتی طراحی شده باشد. در نتیجه طراحی خاص و ویژه این نوع از میز و صندلی سبب تفاوت در قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری خواهد شد.

• رنگ‌بندی

برند ناصر، میز و صندلی پلاستیکی حصیری خود را در رنگ‌های متعدد تولید کرده است. طبیعتاً برخی از رنگ‌ها به دلیل جذابیت و محبوبیت بیشتر در میان مردم از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد.

• مقاومت در برابر شرایط بد جوی

میز و صندلی‌های ناصر به دلیل مقاومت بالا در برابر باد، باران، برف، طوفان و سایر موارد بد آب و هوایی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری کمی گران‌تر از دیگر محصولات است.

• قابلیت تمیز کردن آسان

با توجه به مواد اولیه به کار رفته در میز و صندلی پلاستیکی حصیری، تمیز کردن این نوع از میز و صندلی بسیار آسان است. همین موضوع سبب تاثیر روی قیمت میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر می‌شود.

• قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی

میز و صندلی پلاستیکی حصیری برند ناصر پلاستیک قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.این قابلیت به شما کمک می‌کند صندلی و میز را برای افراد با قدهای مختلف تنظیم نمایید. همچنین این برند میز و صندلی پلاستیکی تاشو نیز تولید می‌کند. 

• میزان تقاضا در بازار

یک موضوع بسیار مهمی که روی نوسان قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری موثر است، تقاضا نسبت به خرید این محصول می‌باشد. در واقع هرچه در بازار تقاضای افراد برای خریداری این نوع از میز و صندلی افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری

در هنگام خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری ، به طرح و کارایی آن توجه نمایید. علاوه بر این، آب و هوای منطقه و سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید زمان طولانی تری از این محصول استفاده کنید، به جنس و کیفیت آن دقت نمایید. اندازه میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری خود را با توجه به ابعاد منزل، تراس و ... انتخاب کنید. در زمان خرید، از طراحی اصولی و راحتی صندلی غافل نشوید.

خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری

روش نگهداری از میز و صندلی پلاستیکی حصیری

بعد از خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری توصیه می شود تا آن را در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار ندهید. بهتر است روی آن را با استفاده از کاور بپوشانید و در فصول سرد سال، در فضای باز نگهداری نکنید. در هنگام تمیز کردن محصول، ابتدا از جارو برقی و سپس از دستمال استفاده نمایید. افرادی که وزن زیادی دارند، بهتر است از مدل های پایه فلزی استفاده کنند. 

سخن پایانی در مورد میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری برند ناصر پلاستیک به عنوان محبوب ترین محصول این برند توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این محصول دوام بالایی دارد و در فضای باز، کنار استخر، روف گاردن، رستوران، کافی شاپ و … مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است ناصر پلاستیک به عنوان تولیدی میز و صندلی پلاستیکی در تهران مشغول به فعالیت است.

سوالات متداول

انواع میز و صندلی پلاستیکی حصیری

میز و صندلی پلاستیکی حصیری در انواع رنگ‌ها و ست‌ها مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. شما باید نسبت به مکان مورد استفاده و همچنین سلیقه خود، میز و صندلی پلاستیکی حصیری مناسبتان را انتخاب نمایید. در این راستا می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی حصیری با توجه به نوع رنگ ، جنس ، کیفیت ، ضمانت پس از فروش و ... می‌تواند متغیر باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید میز و صندلی پلاستیکی حصیری با کیفیت بالا و قیمت پایین به فروشگاه ناصر پلاستیک مراجعه نمایید.

در بسیاری از مواقع استفاده از میز و صندلی پلاستیکی حصیری دست دوم از لحاظ اقتصادی به صرفه تر محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت میز و صندلی پلاستیکی دست دوم با ما در تماس باشید.

2 دیدگاه در “میز و صندلی پلاستیکی حصیری

  1. mohammad گفت:

    سلام یه سوال داشتم اینکه آیا از میز و صندلی پلاستیکی حصیری در بالکن هم می شه استفاده کرد

    1. ناصر پلاستیک گفت:

      سلام بله امکان استفاده از میز و صندلی پلاستیکی حصیری در مکان های مختلفی همچون بالکن ، رستوران ، تراس و سایر مکان های عمومی و شخصی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *