میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو برند ناصر پلاستیک یکی از محصولات باکیفیت، زیبا و با دوام این برند محسوب می‌شود. ویژگی برتر این برند، تولید و طراحی میز و صندلی‌ در سایزها و رنگ‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها است. همچنین در طراحی میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جنس‌های مختلفی همچون فلز، چوب، استیل و... استفاده شده است. میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل قابلیت تاشوندگی بسیار کاربردی می‌باشد و در میان مردم از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. شما می‌توانید از این میز و صندلی پلاستیکی تاشو در مسافرت، پارک، باغ، تراس، بالکن و... استفاده کنید.

نمایش 9 24 36
فروش میز و صندلی پلاستیکی تاشو

فروش میز و صندلی پلاستیکی تاشو

ابعاد و رنگ بندی : متنوع

کاربرد میز و صندلی پلاستیکی تاشو : مناسب برای استفاده در مسافرت، فضای داخل و بیرون از منزل، باغ، ویلا، روف گاردن و ...

ویژگی ها : وزن کم، حمل آسان، ماندگاری و استحکام بالا، قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ

تحویل : فوری

فروش : به صورت تک و عمده

میز و صندلی پلاستیکی تاشو چیست؟

میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از مدل های مختلف میز و صندلی پلاستیکی می باشد که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. پایه های میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جنس های مختلفی مانند فلز، چوب، استیل و ... ساخته می شوند.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک یکی ازمعروف ترین برندهای ایرانی در حوزه ی ساخت محصولات متنوع پلاستیکی می باشد. میز و صندلی پلاستیکی تاشو ناصر پلاستیک در طرح و رنگ های متنوعی تولید و در بازار به فروش می رسند. ناصر پلاستیک علاوه بر ساخت انواع میز و صندلی پلاستیکی، محصولات دیگری مانند ظروف و فایل پلاستیکی را با کیفیت مناسب تولید می کند. این محصولات قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و بیرونی را دارند.

مزایای میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو ، مزایای زیادی دارد که آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند. در پایین به برخی از این مزایا اشاره کرده‌ایم.

قابلیت جمع شوندگی

یکی از مهم ترین ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی تاشو که باعث محبوبیت این محصول شده است، قابلیت جمع شوندگی آن است. به این ترتیب شما می توانید بعد از استفاده از میز و صندلی، آنها را جمع کرده و در مکان مناسبی قرار دهید. این محصول فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی مناسبی برای استفاده در آپارتمان های کوچک می باشد.

قیمت مناسب

از دیگر ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی تاشو می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. به طور کلی پلاستیک جزء ارزان ترین مواد اولیه موجود در بازار به شمار می رود. البته در ساخت میز و صندلی پلاستیکی تاشو از پلاستیک مقاوم استفاده می شود.

قابلیت شستشو

یکی از ویژگی های خوب میز و صندلی پلاستیکی تاشو، قابلیت شستشو و تمیزکاری آن است. به این ترتیب دیگر نگران کثیف شدن این محصول نباشید. اگر ماده غذایی، نوشیدنی و ... بر روی میز و صندلی ریخته شود، به راحتی و در مدت کمی می توانید آن را تمیز کنید.

جابه جایی و حمل آسان

قابلیت تاشوندگی میز و صندلی پلاستیکی در کنار وزن سبک این محصول باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را همراه خود ببرید. بنابراین، میز و صندلی پلاستیکی تاشو انتخاب خوبی برای افرادی است که عاشق پیک نیک و سفر هستند.

طراحی استاندارد

طراحی صندلی های پلاستیکی تاشو مطابق با استانداردهای ارگونومی بدن صورت گرفته است. یعنی این صندلی ها با توجه به الگوی طبیعی بدن ساخته شده اند. بنابراین، نشستن های طولانی مدت بر روی آنها، باعث احساس درد و ناراحتی در ناحیه کمر و ستون فقرات شما نمی شود.

مقاومت در برابر شرایط جوی

میز و صندلی پلاستیکی تاشو در برابر عواملی مانند گرما، سرما، رطوبت، گرد و غبار و ... به خوبی مقاومت می کنند و کیفیت آنها تغییری نمی کند. بنابراین با خیالی آسوده می توانید در فضای باغ، ویلا و ... از آنها استفاده نمایید.

هزینه تعمیر و نگهداری پایین

میز و صندلی پلاستیکی تاشو استحکام و دوام بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. این محصول نیازی به نگهداری خاصی ندارد.

ظاهر زیبا و شیک

میز و صندلی پلاستیکی تاشو با رنگ و طرح متنوعی تولید می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز و سلیقه ی همه مشتریان باشد. شما می توانید از این نوع میز و صندلی برای ترکیب با المان هایی مانند آلاچیق، استخر، حوض و ... استفاده نمایید و یک منظره ی چشم نواز ایجاد کنید.

مزایای میز و صندلی پلاستیکی تاشو

قابل استفاده برای عموم مردم

ساختار میز و صندلی پلاستیکی تاشو به گونه ای است که افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنین میز پلاستیکی تاشو در 4 نوع مختلف طراحی و تولید می‌شود. این مدل 4 مدل عبارتند از:
• میز مستطیل حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*800
• میز مربع حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*80
• میز مربع پایه فلزی تاشو 80*80
• میز گرد پایه فلزی تاشو قطر 90
این میزها و صندلی‌ها بسیار کاربردی هستند و در مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود. در ادامه به موارد مصرف و کاربرد این محصول خواهیم پرداخت.

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو

کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی تاشو

ویژگی های خوب میز و صندلی پلاستیکی تاشو موجب شده است تا کارکرد گسترده ای داشته باشد. این نوع میز و صندلی فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی مناسبی برای افرادی است که فضای کافی در منزل یا محل کار خود ندارند. برخی افراد به دلیل وزن سبک و حجم کم میز و صندلی پلاستیکی تاشو از آن در مسافرت استفاده می کنند. این نوع میز و صندلی گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضای آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضای سبز خصوصی و تفریحی و ... می باشد. در همین راستا میز و صندلی پلاستیکی تاشو نسبت به میز و صندلی پلاستیکی برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی‌تر است.

وزن میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو به نحوی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و دوام بالا، بسیار سبک هستند. در فرایند تولید این میزها و صندلی‌ها از موادی سبک و با دوام استفاده شده است.
جنس میز و صندلی پلاستیکی تاشو از موادی همچون آلیاژهای آلومینیم و فایبرگلاس است. دلیل استفاده از این مواد، سبکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی می‌باشد.
این میزها و صندلی‌ها از قابلیت شستشو نیز برخوردار هستند. همچنین به دلیل اشغال فضای کم و حمل و نقل راحت در بسیاری از مواقع مانند پیک‌نیک، مسافرت، مسافرت و ... از این نوع میز و صندلی استفاده می‌شود.

وزن میز و صندلی پلاستیکی تاشو

قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو

قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو به عوامل مختلفی همانند وزن و کیفیت محصول، قابلیت حمل شوندگی، ابعاد، مقاومت، راحتی استفاده از آن، رنگ‌آمیزی و... بستگی دارد.
قیمت این محصولات به عوامل دیگری نیز وابسته است که در زیر به توضیح برخی از آنها خواهیم پرداخت:
• جنس و کیفیت مواد استفاده شده
• طراحی و استایل
• وزن و مقاومت
• نوع برند سازنده
• ابعاد و اندازه
همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق میز و صندلی پلاستیکی تاشو و میز و صندلی پلاستیکی حصیری می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو

ویژگی‌های متمایزکننده میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل طراحی خاص از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه مطلب به برخی از این ویژگی‌های متمایزکننده خواهیم پرداخت:
• سبک و قابل حمل
میز و صندلی پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد خام پلاستیکی در آن بسیار سبک و قابل حمل است. این ویژگی سبب می‌شود بسیاری از افراد در مکان‌های مختلفی همانند باغ، پارک و... از این نوع میز و صندلی استفاده کنند.
• مقاومت بالا در مقابل آب و هوا
پلاستیک استفاده شده برای ساخت میز و صندلی پلاستیکی تاشو به نحوی است که حتی در شرایط آب و هوایی بد نیز می‌توان از آنها استفاده کرد.
• قابلیت تنظیم دستی ارتفاع
در بسیاری از میز و صندلی‌های پلاستیکی تاشو امکان تغییر ارتفاع آنها وجود دارد. این موضوع سبب استفاده از این نوع میز و صندلی‌ها در مکان‌های مختلف شده است.
• قابلیت تاشوندگی
همانطور که از نامش پیداست میز و صندلی پلاستیکی تاشو قابلیت جمع‌شوندگی دارد. از همین رو این محصول فضای بسیاری کمی را اشغال می‌کند.
• تنوع رنگ‌بندی
میزها و صندلی‌های پلاستیکی تاشو در انواع رنگ‌ها تولید شده است. در همین راستا مشتریان می‌توانند محصول را با توجه به سلیقه خود و تناسب رنگ‌بندی آن با سایر وسایل انتخاب نمایند.

ویژگی های متمایزکننده میز و صندلی پلاستیکی تاشو

خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو

همان طور که گفتیم میز و صندلی پلاستیکی تاشو گزینه ی مناسبی برای افرادی است که با محدودیت فضا مواجه هستند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و یا اینکه به سفر رفتن و پیک نیک علاقه خاصی دارید، می توانید با خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو ، لذت نوشیدن چای و قهوه یا صرف نهار در طبیعت را بهتر تجربه کنید. میز و صندلی پلاستیکی تاشو ابعاد، وزن و ارتفاع استانداردی دارد و می توانید از آن در اتاق کار یا گوشه ی سالن خود استفاده نمایید. پایه های میز آن استحکام بالایی دارند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، از میز و صندلی های رنگی استفاده کنید.

به طور کلی در زمان خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو علاوه بر قیمت به جنس، طرح و رنگ، ابعاد، عملکرد و ... آن نیز توجه کنید تا خریدِ مناسبی داشته باشید.

خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو

سخن پایانی در مورد میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی تاشو وسایل مفید و کاربردی هستند. وزن سبک و قابلیت جمع شوندگی این محصول، باعث شده است تا محبوبیت زیادی داشته باشد. شما می توانید آن را در آشپزخانه، گوشه پذیرایی، باغ، ویلا، تراس و ... قرار دهید و بعد از استفاده آن را جمع کنید. علاوه بر این می توانید میز و صندلی پلاستیکی تاشو ناصر پلاستیک را در خودروی خود قرار داده و همراه خود به سفر ببرید. لازم به ذکر است برند ناصر پلاستیک به عنوان تولیدی میز و صندلی پلاستیکی در تهران مشغول به فعالیت است. شما دوستان می‌توانید برای خرید سایر محصولات این برند از طریق فروشگاه سایت یا تماس با کارشناسان ما اقدام نمایید.

سوالات متداول

کاربرد میز و صندلی پلاستیکی تاشو چیست؟

کاربرد اصلی میز و صندلی پلاستیکی تاشو برای استفاده در فضای بیرون از خانه است. حمل ساده و اشغال فضای کم میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جمله مهم‌ترین کاربردهای این محصولات هستند. 

از میز و صندلی پلاستیکی تاشو می‌توان در مکان‌های مختلفی همچون ویلاها و باغ‌ها و داخل حیاط، تراس، بالکن و محیط‌های جنگلی و ساحلی و... استفاده کرد.

پلاستیک، فلز و پارچه از جمله مهم‌ترین موادی هستند که در ساخت میز و صندلی پلاستیکی تاشو استفاده می‌شود.

عوامل مختلفی همانند نوع، جنس، تعداد نفرات، میزان وزن قابل تحمل، امکان شستشو و ... روی قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو تاثیرگذار هستند.

6 دیدگاه در “میز و صندلی پلاستیکی تاشو

  1. abas گفت:

    سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون. علاوه بر اطلاعات و ویژگی هایی که گفتید می شه قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو رو هم نیز بگید.

    1. ناصر پلاستیک گفت:

      سلام با توجه به نوسانات شدید ارزی، امکان درج قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو در سایت وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای با شماره تماس ۰۹۱۲۵۰۴۷۸۲۰ یا ۰۲۱-۶۶۷۰۳۳۶۳ تماس بگیرید.

  2. asad گفت:

    سلام میز و پلاستیکی تاشو برای استفاده در چه مکان هایی مناسب هستش ؟

    1. ناصر پلاستیک گفت:

      سلام میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل کم حجم بودن آن در بسیاری از مکان ها قابل استفاده می باشد. تراس خانه ، حیاط ، هنگام مسافرت ، پارک و … از جمله موارد پرکاربرد این صندلی ها محسوب می‌شوند.

  3. moriii گفت:

    سلام هفته قبل ازتون میز و صندلی پلاستیکی تاشو خریداری کردم. هم جنسش عالیه و هم مقرون به صرفه محسوب می شد. ممنون از سایت خوبتون

    1. ناصر پلاستیک گفت:

      سلام ممنون از لطف شما. خوشحالیم که از محصول ما راضی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *